خوش آمدید

مهمان گرامی به انجمن کویک لرن خوش آمدی ، برای استفاده از تمامی امکانات در انجمن عضو شوید.


نورنما

عضو عادی
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    14

آخرین بار برد در نورنما

نورنما بیشترین تعداد پسند مطالب را دارد!

درباره نورنما

  • درجه
    کاربر تازه وارد
  1. با سلام وکسب اجازه از اساتید انجمن ساده ترین راه اینه که پسوند کتابخونه پوشه که .jar هست رو بصورت دستی تغییر بدین به .zip بعدش با اکسپلورر داخل فایل زیپ رو بازکنیدو فایل Animres.class و AnimatorRes.class و.... الباقی فایلهایی که توی خطا اسمشون اومده رو ازمسیری که در پیغام خطاهم بهش اشاره شده حذف وdelete کنید وبعدش دوباره پسوندفایل زیپ رو دستی برگردونید به.jar
  2. سلام بفرمایید: http://s8.picofile.com/file/8325729776/android_job_1_1_12.aar.html http://s9.picofile.com/file/8325729792/google_play_services_iid.jar.html
  3. باسلام وکسب اجازه از اساتیدمحترم سایت. قبلا یه چنین چیزی رو با دوباتن وهمینطور دههاپنل نوشته بودم که سورس دوباتن رو براتون اینجا قرار میدم . کارچندان سختی نیست ، فقط فرمول یافتن فاصله بین دو نقطه رو باید بلد باشین، یعنی فرمول زیر : fasele2nogte= Sqrt(Power((X1 - X2) , 2) + Power((Y1 - Y2) , 2)) که این سورس باقابلیت تشخیص تصادمها، overlap مقدمه ساخت بازیهایی همچون بازی الفبازی هست. یافتن_فاصله_بین_دوباتن_مثل_الفبازی البته با کتابخانه هایی همچون ABPhysicsEngine هم میشه برخود اشیاء رو مثل مثال زیر متوجه شدوبرنامه ریزیش کرد. فیزیک اشیاء در بیسیک فور اندروید باABPhysicsEngine فیلم متعلق به سورس فیزیک در بیسیک فور اندروید
  4. سلام لینکهای دانلود به یک سایت فروشگاه پوشاک و... میره ! فایلها دردسترس نیستند!!!
  5. سلام علیکم متشکرم ازجوابتان نه علت از اون عدده نیست نه من توی اپ هام همیشه متن هایی که مخصوص مطالعه هستند رو باهمین کتابخونه جاستیفای ومرتب میکنم و مشکلی هم از بابت سرعتش ندارم و هم خودم وهم اونی که سفارش میده وکاربرام راضی هم هستند! درستش هم همینه ، این کتابخونه TeamEightJustify سرعت جاستیفای متنهاش خوبه البته نه برای متن های خیلی خیلی طولانی یا متن داخل لیست ویو و... حالا هم چون قبلا از کتابخونه AriaScrollingLabel برای راحتی در اسکرول وامکان جاستیفای متنش استفاده میکردم ولی یک مشکلی دراسکرولش داشت که یک مقداری بیشتر از اندازه متن اسکرول میشد گفتم از این کتابخانه Hitex_AutoLabel برای اسکرول لیبلهام استفاده کنم که بااین مشکل جاستیفای مواجه شدم ! حالا اگر اینو نمیشه کاریش کرد، شما کتابخانه دیگه ای برای راحتی اسکرول متن لیبل ها که دستورهاش یکی دو خط بیشتر نباشه وبا جاستیفای متن هم مشکل نداشته باشه سراغ دارید معرفی کنید ؟ باتشکر
  6. باسلام خدمت اساتید ومدیران انجمن وقتی میخوایم متن لیبل های از نوع Hitex_AutoLabel رو باکتابخانه TeamEightJustify جاستیف بکنیم ، هیچ تغییری در این نوع لیبل حاصل نمیشه! درحالی که با لیبل دیگه مال بیسیک رو مشکل نداره و جاستیف میکنه ومرتب نشون میده! دستوری که استفاده میکنم هم اینه : Sub Globals Dim JST As TeamEightJustify'Beta Dim Label1 As Hitex_AutoLabel End Sub Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean) Label1.Initialize("Label1") Activity.AddView(Label1,0,0,100%x,100%y) CallSubDelayed(Me,"QK_Click") End Sub Sub QK_Click JST.Initialize Label1.Label.Text = File.ReadString(File.DirAssets,"text.txt") Label1.Gravity=Gravity.RIGHT Label1.Label.text = JST.JustifyByExtendWords(Label1.Label,Label1.Label.Text,False,0.65,True)''''0.65-0.75 End Sub اگه راه دیگه ای هم برای جاستیف این نوع لیبل یا متن های کتابخانه Hitex_TextView سراغ دارید بگید ممنون میشوم باتشکر
  7. باسلام وتشکر از شما بخاطر ارائه کتابخانه خوبتان یک مشکلی پیش آمده ، توی این سورسی که گذاشته ایدوقتی روی هشتگ هایا لینک ها یا یوزرنیم ها کلیک میشه ، این خطا رو میده ! java.lang.NoSuchMethodError: anywheresoftware.b4a.keywords.Common.CallSub2 at hitex.text.view.Hitex_TextView$2.onClick(Hitex_TextView.java:265) at com.apradanas.simplelinkabletext.ClickableLinkSpan.onClick(ClickableLinkSpan.java:31) at android.text.method.LinkMovementMethod.onTouchEvent(LinkMovementMethod.java:212) at android.widget.TextView.onTouchEvent(TextView.java:7383) at android.view.View.dispatchTouchEvent(View.java:7127) at android.view.ViewGroup.dispatchTransformedTouchEvent(ViewGroup.java:2176) at android.view.ViewGroup.dispatchTouchEvent(ViewGroup.java:1919) at android.view.ViewGroup.dispatchTransformedTouchEvent(ViewGroup.java:2176) at android.view.ViewGroup.dispatchTouchEvent(ViewGroup.java:1919) at android.view.ViewGroup.dispatchTransformedTouchEvent(ViewGroup.java:2176) at android.view.ViewGroup.dispatchTouchEvent(ViewGroup.java:1919) at android.view.ViewGroup.dispatchTransformedTouchEvent(ViewGroup.java:2176) at android.view.ViewGroup.dispatchTouchEvent(ViewGroup.java:1919) at com.android.internal.policy.impl.PhoneWindow$DecorView.superDispatchTouchEvent(PhoneWindow.java:1925) at com.android.internal.policy.impl.PhoneWindow.superDispatchTouchEvent(PhoneWindow.java:1379) at android.app.Activity.dispatchTouchEvent(Activity.java:2396) at com.android.internal.policy.impl.PhoneWindow$DecorView.dispatchTouchEvent(PhoneWindow.java:1873) at android.view.View.dispatchPointerEvent(View.java:7307) at android.view.ViewRootImpl.deliverPointerEvent(ViewRootImpl.java:3172) at android.view.ViewRootImpl.deliverInputEvent(ViewRootImpl.java:3117) at android.view.ViewRootImpl.doProcessInputEvents(ViewRootImpl.java:4153) at android.view.ViewRootImpl.enqueueInputEvent(ViewRootImpl.java:4132) at android.view.ViewRootImpl$WindowInputEventReceiver.onInputEvent(ViewRootImpl.java:4224) at android.view.InputEventReceiver.dispatchInputEvent(InputEventReceiver.java:171) at android.os.MessageQueue.nativePollOnce(Native Method) at android.os.MessageQueue.next(MessageQueue.java:125) at android.os.Looper.loop(Looper.java:124) at android.app.ActivityThread.main(ActivityThread.java:4745) at java.lang.reflect.Method.invokeNative(Native Method) at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:511) at com.android.internal.os.ZygoteInit$MethodAndArgsCaller.run(ZygoteInit.java:786) at com.android.internal.os.ZygoteInit.main(ZygoteInit.java:553) at dalvik.system.NativeStart.main(Native Method)
  8. سلام یکی از بهترین وکم دردسرترین راهها اینه که محتویات جدول رو کپی پیست کنید به فایل excel ).xls) بعدش با navicat داخل دیتابیس خالی که قبلا ایجادکرده اید import wizard کنید .
  9. باسلام مدتی بودکه دنبال روشی برای اجرای فایلهای سه بعدی متحرک در بیسیک فور بودم که این سورسها رو از سایت منبع پیدا کردم وخدمت دوستان ارائه می شود . خب شاید با این فایلها وصدا زدن مدلهای سه بعدی متحرک وثابت به بیسیک فور درصد بسیاری از مشکل ساخت بازی های سه بعدی رو دربیسیک بتوان حل کرد وبشود بازی های ساده یا درحدمتوسطی برای عموم ساخت البته قطعا درحال حاضر چون نمونه های کمی در این مورد هست به پای یونیتی وامثال آن نمی رسد. امیدوارم اینها به درد دوستانی که درصدد ساخت بازی سه بعدی هستند بخورد ودوستان سورسهایی که ساخته اند و تجربه هایشان در این مورد را در این تایپیک برای عموم قرار بدهند تا شاهد تقویت معلومات برنامه نویسان در این بُعد از بیسیک فور هم باشیم ! البته دوستانی که وقت وحوصله شو دارند ویا مطلع باشن اگه بتونند این کتابخانه Jpct و OpenGl ومثالهای زیر رو بیشتر توضیح بدهند یا نرم افزارهای مناسبی جهت ساخت شخصیت های متحرک .md2 معرفی نمایند استفاده کرده و ممنون می شویم . سورس های اجرای آبجکت های سه بعدی متحرک برای بازی های سه بعدی در b4a (اجرای فایل های سه بعدی متحرک .md2 وآبجکتهای سه بعدی همچون .3ds . .obj ..mtl.model )وتبدیل تصاویر .jpg به تصاویر سه بعدی باکتابخانه Jpct و OpenGL کتابخانه های موردنیاز : JPCT_AE_Lib_Wrapper_.zip کتابخانه OPENGL مثالها : jPCT_AE_Examples.zip OpenGLMoveExample.zip OpenGLRotateExample.zip LoadMD2_Animation_Copy.zip مثالی برای eclipse jPCT_AE_Wrapper_Eclipse_Project_.zip ویدئو مثالها: نمایش فیلم مثالها آدرس سایتی جهت دانلود فایلها ومدلهای .MD2 سه بعدی متحرک http://www.md2.sitters-electronics.nl/ آدرس سایت توضیحات کتابخانه JPACT JPCT واسه نمایش وویرایش فایلهای MD2 در ویندوز هم ازنرم افزارهای زیر می تونید استفاده کنید md2viewer14 fragMOTION Quake Model Editor v3.1 P2 lite Quake 2 Modeller v0.83 Studio MDx v0.8b Meddle v2.0a3 Jaw MD2 v1.29 Quake Scene Builder prerelease واسه سایر مدلها هم نرم افزار کم حجم blender یا ICLONE یا DAZ 3D یا شخصیت ساز Mixamo Fuse خوبه (البته سایت Mixamo Fuse که بعداز ساخت کاراکتر صدها حرکت مختلف به شخصیتتان به طورخودکارمیده متاسفانه غیرقابل دسترسی شده )